17 sept: Tennisvereniging organiseert actieve ‘netwerk’middag voor ondernemers Emmer-Compascuum

Op zaterdagmiddag 17 september bieden tennisvereniging LT Compas en Ondernemersvereniging Emmer-Compascuum alle ondernemers in Emmer-Compascuum (ook niet-leden) de mogelijkheid om in een sportieve en ontspannen sfeer te ‘netwerken’ met mede-ondernemers uit ons mooie dorp. Ook partners zijn welkom.

Doel van deze bijeenkomst:
Verbeteren van de onderlinge contacten en eventueel de grondslag leggen voor nieuwe ideeën ter verbetering van de dorpskern en het aanbod aan winkels en activiteiten. Vele bewoners wijken nu uit naar Ter Apel en Klazienaveen voor hun inkopen.

Zeker ook in de periode dat de Veenvaart geopend is zijn er diverse opties en mogelijkheden om ook de mensen die hier aanmeren van extra’s te voorzien en hierdoor onze plaatselijke ‘economie’ te stimuleren. Het zou toch mooi zijn als de ondernemers de handen ineen kunnen slaan en tot stand kunnen brengen dat Emmer-Compascuum een gezellige dorpskern met mooie winkels en een goede sfeer wordt. LT Compas wil hier graag tijd en energie in steken om hieraan een bijdrage te leveren als dank aan de ondernemers van EC voor hun bijdrage aan de sportverenigingen.

Programma:

• 15.00 uur: Ontvangst met koffie, thee en een lekkernij op ons tennispark aan de Kijlweg.
    Openingswoord door Roelof Woltman, raadslid uit Emmer-Compascuum.
  • 15.30 uur: Wie wil, kan gebruik maken van de tennisbaan om een balletje te slaan.
    Er zal ook een clinic zijn en een kleine wedstrijd van enkele leden.
    Gedurende de middag kunt u tennissen, maar ook in het clubhuis is het gezellig toeven met een hapje en een drankje en is er volop gelegenheid om elkaar te spreken over diverse onderwerpen die u als ondernemer bezighouden.
    Leden van de tennisclub zullen aanwezig zijn om u een en ander over de club, lidmaatschap e.d. te informeren en om een balletje mee te slaan. U hoeft zelf niets mee te nemen (behalve tennisschoenen of schoenen zonder grof profiel). Rackets en ballen zijn allemaal aanwezig.
    De tennisbaan is bij uitstek geschikt voor sociale evenementen. Voor en achter het net vinden er dikwijls goede gesprekken plaats, de gelegenheid dus om te “netwerken”.
  • Zo rond 18.00 uur zullen wij de middag dan afsluiten.

Aanmelden:
U, en eventueel uw partner of introducee zijn van harte welkom op deze middag. U kunt zich tot en met 14 september per e-mail aanmelden bij Klaas Bijl: Klaas@klaasbijl.nl.

Vragen:
Hebt u nog vragen over de bijeenkomst, neemt u dan gerust contact op met Wendy Oostenbrugge wendy.oostenbrugge@hotmail.com of Peter van der Vegt: petervandervegt@kpnplanet.nl.

Hangende bloembakken

Dit jaar hangen er voor het eerst kleurige bloembakken met geraniums aan 20 lantaarnpalen in ons centrum. Ze geven een vrolijk en zomers aa... Lees verder >>

Nieuwe leden

We mochten in de afgelopen maanden twee nieuwe leden verwelkomen! Carin Timmers, CT Administraties en Koba Mink, Café Old Pub ... Lees verder >>